2012. december 13., csütörtök

Találkozás Jo Nesbo-vel - 2012.

2012 a Skandináv krimik jegyében





Minden azzal kezdődött, hogy Magyarországra látogatott dedikálni a norvég krimikirály JO NESBO!
Úgy gondoltam, ez eléggé kivételes és ritka pillanat, nem akartam kihagyni. Vállaltam az utazást oda-vissza 400 km.-t buszoztam az eredmény lentebb látható. A nagy találkozás a budapesti Alexandra Könyvesházban volt. A hazai kiadója az Animus vendége volt. Az apropó pedig az újabb kötete, a Denevérember megjelenése volt. Ezzel indult a sorozat, amiben a kultikussá vált nyomozója Harry Hole nyomoz.
Nesbo szerény volt, türelmes és meglepően nyugodtan viselte a 150 fős dedikálásra váró rajongótábort. A Denevérember mellé begyűjtöttem a másik "emberes" krimijét a Hóembert is. Természetesen dedikálva!




Az http://moly.hu/polcok/top-10-2012-skandináv-krimik az olvasásaim alapján összeállítva. Természetesen sok más műfajú könyvet is olvastam, de azokról majd később írok.


 Kapcsolódó könyvek: Jo Nesbo: Hóember és Denevérember krimik


  Animus, Budapest, 2011
416 oldal · ISBN: 9789633240434 · Fordította: Petrikovics Edit
és  Animus, Budapest, 2012( eredeti megjelenés 1997. )
384 oldal · ISBN: 9789633240687 · Fordította: Petrikovics Edit

1 megjegyzés:

  1. Egy kedves barátom szerettette meg velem Nesbo könyveit, azóta párat én is elolvastam. Bár nekem sajnos nincs egy dedikált példányom sem. Éljen az Animus! <3

    VálaszTörlés