2012. december 17., hétfő

Bemutatom Sándor Anikót!


Könyvei: Sándor Anikó: "El Camino - az Út, ami hazavisz", a"Pillangó a vállamon - A Buenos Aires-i kaland" és "Az ajándék - Élet az El Camino után"
Akik túlélték a halál pillanatát, azt mondják, pár másodperc alatt lepereg a szemük előtt az életük. De csak ott, az utolsó pillanatban kristályosodik ki a lényeg, ám akkor általában már késő. Én 40 napot kaptam a sorstól, hogy végignézzem életem filmjét, még időben. Remegtem a döbbenettől, amikor kézzel foghatóvá vált a csoda, és sírtam a zavarodottságtól, amikor nem értettem, mi történik velem.
Az El Caminoról írt könyvem 2011. november 15-én jelent meg.


Túl az ötvenen, ujjatlan ruhában, szarkalábakkal a szemem alatt, itt-ott egy kis hurkával a derekamon - ezen a helyen NŐ vagyok a férfiak szemének tükrében. Buenos Airesben az élet újra felkért egy táncra…
Ajándék - Élet az El Camino után. 2012 novemberében került a polcokra.
Jaffa Kiadó, 2012.
  • 217 oldal
  • Kötés: papír / puha kötés
  • ISBN: 9786155235214

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése